tirsdag den 21. februar 2012

stadig ferie

De sidste ferietimer nydes. Jeg har haft et par ekstra dage, fordi jeg kunne afspadsere. Det har været dejligt, især fordi mine unger har ferie nu.
I går var vi afsted det meste af dagen, gode venner gav brunch. Vi nød det alle, der er tanket op med snak, kaffe og god energi.
Over middag var jeg ude i haven i en god time, tjekkede vintergækker, samlende grene, fjernede en potte med en for-længst-færdig sommerblomst og konstaterede, at jorden stadig var noget frossen. Men det var dejligt, og det lugtede lidt af forår. Jeg har også siddet med bøgerne fremme i dag, læst og tjekket mails og planlagt. Klar til skoledag i morgen.


Yngstebarnet er vild med tape

Aftensol, det er lyst længere! Elsker det!

Nystartet tidsrøver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar